Zakladateľ luxusnej značky marihuany: Čo ma naučil módny priemysel

Foto: Beboe, bohatstvoluxus.sk
Konopkar, 24. júna 2019

Clement Kwan sa pred niekoľkými rokmi ocitol v nepríjemnej situácii, keď musel svojej matke vysvetliť, čím sa to v skutočnosti živí.

V tom čase sa totiž práve stal spoluzakladateľom spoločnosti Beboe, ktorá je luxusnou značkou zameranou na marihuanu.

Uvedomil si, že by mal byť úprimný voči svojej matke, ktorá si bola vedomá toho, že jej syn sa venuje nejakému druhu podnikania.

Kwan vysvetlil:

„Povedal som jej, ako sa veci majú. Porozprával som jej nielen o Beboe, ale aj o tom, ako som pestoval a predával marihuanu počas pobytu na univerzite, aby som si pomocou toho mohol platiť školné. Jednoducho sa ma opýtala, či je to nelegálne. Keď som jej vysvetlil, že nie, akceptovala to.“

 

 

Kwan, ktorého rodina pochádza z Hongkongu, jednoznačne vyvracia všetky konvenčné stereotypy o ľuďoch, ktorí sa zaoberajú pestovaním a predajom marihuany.

Jedná sa totiž o elegantného a vzdelaného mladého muža, ktorý hovorí plynule po taliansky – v dôsledku niekoľkých rokov, počas ktorých pracoval pre značku Dolce & Gabbana v Miláne.

Okrem toho disponuje vysokoškolským titulom v odbore ekonómia a financie z univerzity v Kalifornii, a zároveň je bývalým prezidentom luxusnej značky oblečenia YOOX, ktorá odkúpila spoločnosť Net-a-Porter.

 

 

Prirodzene, luxusná značka zameraná na marihuanu mu pripadala ako ďalší krok v jeho kariére.

Kwan povedal:

„Milujem túto rastlinu, milujem s ňou spojený priemysel a milujem všetko, čo sa týka tejto témy. Mojím skutočným zámerom však nie je napĺňať lásku k tejto rastline. Chcem sa zaslúžiť o ďalší rozvoj tohto priemyslu. Zbaviť ho predsudkov a posunúť ho vpred.“

Značku Beboe by ste si na prvý pohľad mohli jednoducho zmýliť s akoukoľvek prestížnou značkou kozmetiky.

Jej produkty sú balené v atraktívnych obaloch modrozelenej, nefritovej a medenej farby.

Tiež vôbec nečakajte, že v týchto belaniach nájdete zrolované marihuanové cigarety alebo okázalé fajky.

Fanúšikovia značky Beboe elegantne inhalujú mikro dávky marihuany z luxusných vaporizérov z ružového zlata, prípadne si pochutnávajú na pastilkách s levanduľovou arómou.

 

 

Táto luxusná značka je pomenovaná po starej matke Kwanovho podnikateľského partnera, ktorým je známy tetovací umelec Scott Campbell.

Značke sa už podarilo dosiahnuť mimoriadny úspech, v dôsledku ktorého sa v marci tohto roka pripojila k ďalším popredným značkám z marihuanového sektora, ktoré nájdete v oddelení s názvom „High End“ v prestížnom obchode Barneys New York v Beverly Hills.

Značka Beboe má v súčasnosti dobré predpoklady na to, aby využila čoraz voľnejšie pravidlá týkajúce sa predaja a spotreby marihuany.

Štát Kalifornia v roku 2018 legalizoval predaj rekreačnej marihuany, pričom jej medicínske užívanie tu bolo legálne už po niekoľko desaťročí.

 

 

Výsledkom tohto procesu je skutočnosť, že akýkoľvek zákazník vo veku nad 21 rokov môže jednoducho navštíviť jeden z mnohých obchodov alebo výdajní, kde si môže kúpiť marihuanu pre vlastné rekreačné použitie.

Zákony stanovujú jedine to, že tieto výrobky nemôžu prekročiť štátne hranice.

Kwan pripúšťa, že prekonávanie istých predsudkov, ktoré sa často spájajú s marihuanou, má svoje výzvy – užívatelia sú totiž vo všeobecnosti považovaní za asociálov a ľudí, ktorí ničím neprispievajú k fungovaniu spoločnosti.

Mnohí neskúsení nováčikovia sa boja vyskúšať marihuanu práve kvôli takýmto negatívnym názorom, ktoré ju obklopujú. Kwan a Campbell si však dali za cieľ zmeniť tento spôsob vnímania rastliny.

Kwan povedal:

„Priemysel zameraný na marihuanu bol doteraz sústredený predovšetkým na vysokú účinnosť produktu a nízke ceny. V rámci značky Beboe sme sa však chceli sústrediť na omnoho menšie dávky, ktoré by však boli drahšie, a tým pádom určené pre akúsi buržoáznu triedu obyvateľstva.“

Podnikateľ ďalej uviedol:

„Keď sme začali prezentovať svoj podnikateľský plán, obvykle nám nevenovali žiadnu pozornosť. Časom nám však začali volať zamestnanci výdajní marihuany, že pred nimi stojí napríklad dáma s kabelkou značky Celine a oni nevedia, aký produkt im majú predať. Okamžite sme im odporučili, aby im ponúkli výrobky Beboe.“

 

 

Kwan prezradil, že „vyrastal v chudobných pomeroch“ neďaleko Los Angeles ako syn prisťahovalcov z Hongkongu, ktorí žili na predmestí mesta Monterey Park.

Jeho starý otec bol hlavným čašníkom v reštaurácii Trader Vic v hoteli Beverly Hilton a jeho otec bol v tomto podniku zodpovedný za parkovanie áut zákazníkov.

Kwan povedal, že on a jeho brat boli vychovávaní za „lekára, právnika či bankára“ svojou „veľmi čínsky ladenou matkou“.

Kwan uviedol:

„Môj brat splnil jej sny za nás oboch. Je súkromným investorom na trhu s nehnuteľnosťami.“

Kwan ďalej povedal:

„Pôsobil som v technologickom sektore v oblasti módy a moja matka nevedela, čo to znamená. Kládla mi veľa bláznivých otázok. Keď som sa pohyboval v bankovom priemysle, stretol som Andrewa Rosena, generálneho riaditeľa značky Theory Inc, ktorý sa na mňa pozrel a povedal, že by som nemal byť bankárom, ale mal by som sa presadiť v módnom priemysle. Umiestnil ma do výstavnej haly a dal mi za úlohu nosiť obedy predajcom. Vtedy som si myslel, že môj život sa jednoducho skončil, že som sa vzdal sna byť bankárom a stal som sa otrokom v módnom priemysle.“

Jeho roky strávené v móde – najmä v Miláne – však v konečnom dôsledku formovali jeho estetické cítenie, čo nakoniec dalo vznik značke Beboe.

Kwan uviedol:

„Mnoho som sa naučil o tom, čo vlastne znamená móda, o detailoch a estetike. Stretol som pána Armaniho a Miucciu Pradu. Bol to jedinečný zážitok.“

 

 

Scotta Campbella stretol v roku 2014. V tejto súvislosti povedal:

„Zblížili sme sa vďaka marihuane a našej túžbe dosiahnuť niečo v tomto smere.

Chceli sme dať ľuďom niečo, čo by bolo omnoho krajšie, ako bežné produkty z marihuany. Niečo, čo by malo mimoriadne vysokú kvalitu, ktorá by lákala náročných zákazníkov obľubujúcich sektor luxusnej módy.

Keď som Scottovi porozprával o svojom živote, zistili sme, že obaja sme sa venovali pestovaniu marihuany. Obaja sme tiež mali skúsenosti s luxusom. Všetko sme to dali dohromady a tak sa zrodila značka Beboe.“

Produktová línia tejto značky je približne o 30% drahšia ako konvenčné výrobky z marihuany.

Vaporizér tejto značky napríklad obsahuje 100 až 120 šlukov a predáva sa za maloobchodnú cenu 75 dolárov.

Pastilky sú dokonalým produktom pre večierky, alebo ako darčeky.

Značka nedávno uviedla na trh aj kozmetické produkty zamerané na starostlivosť o pleť – tvárové sérum a masky.

Tie obsahujú iba CBD (kanabidiol) a nie THC (tetrahydrokanabinol), ktorý je súčasťou rastliny konope a disponuje účinkami marihuany.

 

 

Kozmetické prípravky a Beboe „Calming“ vaporizér však neobsahujú účinné látky zodpovedné za „povznesený“ stav, čo znamená, že si ich môžete bezpečne kúpiť, používať a cestovať s nimi.

Kwan nakoniec vysvetlil, že väčšinu svojho času v súčasnosti trávi vzdelávaním ľudí o liečivých vlastnostiach marihuany a o tom, čo s ňou môžu a nemôžu legálne robiť:

„S touto témou sa spája veľa predsudkov. O marihuane sa hovorí, že je vstupnou bránou k iným drogám. To je však iba preto, že v tomto smere chýba výskum a zdroje informácií.“

Značka Beboe úzko spolupracuje s Iniciatívou pre výskum marihuany v rámci univerzity v Kalifornii, ktorá bola založená v priebehu minulého roka a je jednou z priekopníckych inštitúcií na svete, ktoré sa venujú štúdiu tejto rastliny a jej účinkov na ľudský organizmus.

 

 

Kwan povedal:

„Neustále počúvame príbehy o tom, ako ľudia používajú marihuanu proti bolesti či úzkosti, alebo na zlepšenie spánku. Existujú informácie o tom, že každý na ňu reaguje inak a rôzne odrody majú rôzne účinky. Produkty značky Beboe však propagujeme ako spôsob zábavy. Možno trpíte nejakým ochorením, možno nie – v každom prípade je však dobré vniesť si do života trochu zábavy. A tá sama o sebe je najlepším liekom.“

 

Zdroj: bohatstvoluxus.sk

 

Prečítaj si viac z kategórie:
Články