Konope ako suvenír vo fanshope? V Toronte hlásia novinku

Foto: WEB
Konopkar, 27. mája 2019

Športové fanshopy sú niekedy na jedno kopyto a ide prakticky o rovnaké predmety, avšak v inej farbe a s iným klubovým logom. Inak na to šiel kanadský rugby tím Toronto Wolfpack, ktorý sa hrdo hlási k tomu, že je prvým profesionálnym športovým klubom sveta, ktorý do ponuky svojho fanúšikovského obchodu zaradil produkt z konope.

Nemá pritom ísť o jedinú “lastovičku” v hre, ale hneď niekoľko špeciálnych položiek, ktoré budú zaradené do ponuky. Ako prvý bol verejnosti predstavený krém vyrobený z CBD, čo je látka vyskytujúca sa práve v konope. Už v najbližších dňoch sa ako “Rugby sila” dostane do predajní.

Toronto Wolfpack si dokonca zriadilo samostatnú firmu, ktorá je zastrešená športovým klubom, a tá ma vyvíjať podobné liečebné produkty. Obhajuje to tým, že o kanabidiole sa už niekoľko rokov vie, že má množstvo prospešných účinkov a v súvislosti s ním sa hovorilo aj o liečení epilepsie, cukrovky či alternatívne dokonca aj rakoviny. V prípade kanadského športového klubu je to pravdepodobne viac o marketingu, ktorý v prvej vlne zafungoval celkom slušne.

 

 

Vedecká zložka napriek tomu až tak potlačená nie je. Vedenie je odhodlané investovať do tejto oblasti veľké peniaze a rozpracovať to ako niekoľkoročný projekt, pričom v roku 2022 bude vyhodnotený zatiaľ dosiahnutý pokrok.

“Povedali sme si, že pomôžeme tomuto priemyslu napredovať a zriadili sme preto vlastnú značku rastlinnej medicíny. Pozitívne účinky sú známe už dlhšiu dobu a teraz umožnila aj legislatíva prácu v tejto sfére. Pre klub to zároveň bude jedna zo zložiek príjmov popri tradičných prúdoch ako je predaj vstupeniek, sponzoring a merchandise,” predstavili zaujímavú novinku Kanaďania cez svoj oficiálny web.

 

Zdroj: huste.joj.sk

 

Prečítaj si viac z kategórie:
Novinky